Nära nu!

På väg till jobbet... för näst sista gången innan semestern, innan jag drar till USA, innan San Francisco, ledighet, äventyr, bröllop!
Har jag packat? Öh.

Pratade med Anna igår som frågade om jag hade någon resfeber.
-Eeh, faktiskt inte. Tänkte att man kanske skulle se över vad man skulle behöva ha tvättat innan man åker. Får bli idag. Måste bli idag, annars blir det lite fuktigt i väskan.

Stefan lyckades utstå vårt sällskap till lite grekisk kyckling, och tack vare honom fick jag avnjuta en varm brasa från det jag kom från jobbet! :o)
Fick sedan en synnerligen oförtjänt present inför resan. Tack!
Jag fattar verkligen inte att vi ska åka i övermorgon!
Stefan tog upp frågan om vad vi skulle heta i efternamn sedan vi gift oss. Just det. Han har visst släktforskat och hade några varianter som dock inte riktigt föll på läppen. Vi är ju båda öppna för ett helt nytt namn, men fantasin tryter. En idé kom dock fram som vi ska smaka lite på, men minns inte vem som kom på det. Inte jag i varje fall.

Oo somnade i soffan (igen), och kravlade i säng efter midnatt. Vid tvåtiden upptäckte Maja att hon övergivits i soffan och brast ut i högljudd klagan. De där djupa skorrande "Miaouuu" kan väcka vem som helst! Fick locka och ropa för att lugna henne, och när man vaknade i morse så låg hon tätt intill mig under täcket. Hur hamnade hon där?

Jag har aldrig varit borta så länge från katterna. Tänk om något händer? Kommer de att sakna mig?

Idag är det i varje fall packning som gäller! Imorgon är det combat och innebandy som vanligt, så då finns inte mycket tid över för förberedelser. 04.00 på fredag ska vi vara i Mölndal och Oos föräldrar, där Monica ska skjutsa oss till Landvetter.
Två dagar till...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0