Kortvecka två!




Jepps, vi har Muffinsparty idag! Ylva ska ha bakat speciella lågkalorimuffins att bjuda på efter passet idag. Jag är mest orolig över att jag har glömt hela koreografin under det träningsuppehåll jag nu haft. Förra veckans pass föll ju bort, så jag har ju inte kört på två veckor!

Insåg igår kväll, i soffan framför tv:n, att jag haft en riktigt lång och skön påskhelg! Vädret hade inte kunnat vara bättre, visst jag hade gärna varit ledig på lördagen, men det gick ju ändå så bra. Vi fick lite gjort både på flytt- och hemmafronten, samt en riktig lyxkväll med middag och bio på söndagen.
Oo har lyssnat ut Stieg Larssons andra bok nu, och jobbar på att få tredje boken på mp3 så den eventuellt kan tas med på resan. Åtta arbetsdagar tills vi åker!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska se att du kommer o fixa passet galant idag:))

Muffinsparty lät ju inte helt fel...jag tror jag smyger in o är med på det...;)



Nä nu måste jag jobba igen...är bara in o uppdaterar mig lite här o där...;)



//Marita

2009-04-14 @ 10:12:24
Postat av: Linda till Marita

Tack, förhoppningsvis så lossnar det när vi väl är igång. Brukar ju vara så. :o)

2009-04-14 @ 13:15:43
Postat av: gråtiger

Jag kommer inte ihåg när ni åker till vegas, mer än att det är snart. Eftersom jag nu inte har internet med någon säkerhet den närmaste veckan så vill jag bara önska er lycka till och gratulera, eller vad man nu gör vid dessa begivenheter.

/tigern

2009-04-14 @ 13:19:04
Postat av: Linda till gråtiger

Nästa fredag för att vara exakt.

Osäkert Internet? Abstinens!



Men tack!

Kram!

2009-04-14 @ 13:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0