Hopplöst fall...?

Oo ringde just. Han är i Kondi och hämtar lite kartonger. Jag hade glömt lampan tänd i klädkammaren igen!
Det är bara att inse. Jag är ett energimonster!

Gick in på elskling.se och gjorde ett test. Det visade sig att det bästa avtalet skulle vara för just Göteborg Energi - Din El, det avtal som jag just tecknat! Känns lite betryggande och vuxet att jag till slut tog tag i den delen åtmindstone.

Snart får jag åka hem i varje fall. Och ska stänga av datorn!

(Din El - din elskling?)

Kommentarer
Postat av: Elin

SVårt det där med elbolagen och vad de tar betalt för! Har, precis som du, tänkt titta igenom fakturorna flera gånger men storknar vid åsynen av dem och låter det ligga... men man borde ju gå igenom sånt, så att man får ett bra avtal... får skrivas upp på "att-göra-en-annan-dag-listan" :)

2009-04-22 @ 08:09:47
Postat av: Linda till Elin

Hehe, skönt att höra att man inte är den enda som inte orkat ta tag i de där fakturorna! :o)

2009-04-22 @ 08:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0