Det närmar sig!



Oo skickar mail, och jag blir alldeles glad. Är det så nära nu? Kan man kalla det vår livs resa? Den resa då vi åker som sambos, men kommer hem som man och hustru? (Okej, måste skicka in pappren till Skattemyndigheten så det blir formellt korrekt) Hur fräckt är det inte? Resan är fulltecknad, och nu lutar det åt att det blir en sväng till Las Vegas istället för Los Angeles. Jag är lika nöjd oavsett. Om San José "Sharks" spelar kanske vi kan få biljetter. En NHL match vore ju coolt att ha upplevt.

Att få tag i en limousin mindre än sex timmar var visst omöjligt. Det är "promnight" just den lördagen. Men Trevor kör en Mercedes, vilket fungerar lika bra för mig.
Jag inser att jag inte kommer att blogga under hela resan. Hur kommer inlägget att se ut när jag sedan är hemma?? Jag kommer att få dela upp dom för att det inte ska bli en kilometer långt! Dagboken ska jag kämpa stenhårt med, för det är ju så lätt att glömma de små detaljerna som betyder så mycket.

Längtar tills det bär iväg!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Å, det är inte långt kvar! Imorgon är det en månad tills er bröllopsdag! Kommer ju sakna blogginlägg ju, men den som väntar på nåt gott får lååååånga blogginlägg sen, som det brukar heta! :)



Kram

2009-04-08 @ 11:22:59
URL: http://narvitvablirtre.blogspot.com
Postat av: Marita

Wow....jättenära nu ju:))))



Ska bli såååå skoj o läsa om era bravader sen.



//Marita

2009-04-08 @ 11:52:30
URL: http://amors.blogg.se/
Postat av: Linda till Elin och Marita

Hihi, ja det hade nog varit enklare, och kanske roligare att kunna blogga allt eftersom när man är där. Men att dra med dator, tillse Internetuppkoppling, och framför allt, ha tid! Nej, jag får inse faktum och låta bli datorn på vår bröllopsresa! :o)



Mitt minneskort i kameran rymmer typ 1500 bilder. Räcker det? :o)



Kram till er!

2009-04-08 @ 12:24:32
Postat av: Oo

Så gott att du kommer ihåg att det var en tysk tillverkad bil Trevor kör, men var ju dock fel märke.... men men, inte lätt. Sen som svar.... Det behöves ett minnes kort till!!!!!!!!!!!

Puss

2009-04-08 @ 12:26:48
Postat av: Linda till Oo

Men Oooo! BMW? :o)



Puss!

2009-04-08 @ 12:50:44
Postat av: Stefan

Kan du inte få en limmo kan det väl kvitta? ;o)

2009-04-08 @ 13:08:56
Postat av: Oo till Stefan

Kan få en, men kostar en massa pengar för tid som vi inte kan utnyttja....tyvärr

2009-04-08 @ 13:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0