Spräcklig guling??

Verkstaden ringde nyss. Komplikationer har tillstött för min guling!
Jag måste dit imorgon bitti för att se hur illa det är. Tydligen har nåogn tidigare ägare lackat om gulingen till en annan nyans av gul, och gjort ett dåligt underarbete eftersom lacken släpper när de drar loss skyddstejpen!!!
Det låter helt jätteilla ju, så jag bävar för vad jag kommer att få se imorgon. Min guling flagnar!
Hur påverkar det bilen? Måste hela bilen lackas om? Vad kostar inte det??

Buhuuuu!


Kommentarer
Postat av: Anna

Nämen...

2008-09-08 @ 20:40:34
Postat av: Elin

Ajdå... hoppas att det inte är alltför illa!! Men zebrarandig vore väl tufft annars?!

2008-09-09 @ 09:32:01
Postat av: Linda till Elin

Gul med svart zebramönster? Hm...Eller leopardfläckigt? Tvivlar dock på att verkstaden står för DET! :o)

2008-09-09 @ 09:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0