Rännskita och fjärilar på gång!

Gårdagens frukostbild som jag utlovade! Jepps, ni ser rätt, en tallrik med bara äggröra!
Idag körde han sin "traditionella" flingor och russin med mjölk (observera ordningen jag skrev i!).

Själv har jag hunnit skita tre gånger redan och klockan är inte ens kvart i åtta! Förunderligt hur mycket skit jag kan producera på drygt en timme... och värre lär det bli! Det är nämligen releasedags idag, och då brukar jag bli extra nervös! Men att nervositeten skulle visa sig i form av svettningar, darrande händer osv, nej glöm det! Linda får sådan fart på magen att en resa till Egypten inte kunnat medföra liknande symptom!
Att jag har en release till imorgon innebär att jag får två dagars icke medicinskt framkallat lavemang, trevligt va?

Sista träningen igår med Anna gick rätt bra i varje fall. Kändes segt i kroppen ända till sista powerlåten som är så bra att man får extra energi av bara musiken!

Påmindes förresten om hur pinsamt förvirrad jag kan vara ibland. Frågade Anna om hon var på instruktörsmötet för några veckor sedan.
"- Ja, jag satt bredvid dig!" Blev det smått frostiga svaret, då min hjärna så snällt förträngt att jag pratat en hel del med henne, och tom frågat om hon ville teama med mig! Kasst minne kan vara bra ibland, framför allt för att glömma sådana korkade frågor. Förlåt Anna!



Tre namn du går under:
Linda (joho!)
Love
Tant (oftast med flera utropstecken bakom)

Tre saker som skrämmer dig:
Läskiga filmer
Djur med alldeles för många ben som spindlar och krabbor
Bottnar i sjö och hav och älv och, ja ni fattar.

Tre saker du har på dig:
Tights/leggings(?)
T-shirt
Benvärmare!

Tre sanningar:
Älskar att hoppa i pudersnö
Petar näsan
Är kass på huvudräkning

Tre saker du verkligen vill ha:
Johan!
Förmåga att göra mig osynlig!
Pengar! (banalt va?)

Någon fler som hoppar på? :o)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Johan

Jaså, inga fler smeknamn??? Nänä!!!

2008-09-23 @ 09:17:30
Postat av: Linda till Johan

Okej då! Puss!

2008-09-23 @ 09:36:58
Postat av: Johan

Fin uppdatering Tant!!! :)

Puss

2008-09-23 @ 10:35:10
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och RÖSTA på mig och LÄNKA till mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-23 @ 10:40:08
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Elin

Härligt med morgonbilder! Han ser så pigg ut tycker jag! :) Skulle inte välja att lägg aut en bild på mig själv vid frukosttid iof, ser nog inte så värst pigg ut då heller... :)

2008-09-23 @ 11:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0