Ingen guling...

Pratade med verkstaden imorse, och fick meddelandet att min guling kanske skulle bli klar under eftermiddagen. Nu blev det inte så. Tydligen har de problem med att få fram en färgnyans som inte avviker för mycket från resten av bilen, och det är ju toppen att de försöker tillmötesgå så mycket som möjligt! Fatta hur fult det skulle bli med en förardörr i exempelvis orangegult!
Synd om Johan dock som är dömd till pedalerna ännu en tid.

Kvällens planer blev ändrade. Alva, lillflickan deras, mår inte bra, så de bjöd över oss på tacopaj istället. Känns ganska skönt faktiskt, då jag inte riktigt kände för att åka upp och övernatta för att tidigt imrogon åka direkt till instruktörsmötet. 
Christoffer och Helena är båda borta för resten av dagen, så nu sitter ajg här själv med supporten. Förhoppningsvis kommer det inte in några svåra ärenden som jag inte kan behandla!

Kommentarer
Postat av: Elin

Synd att gulingen inte tillfrisknat än, men skönt att de försöker hitta rätt färg på dörren! :)



Lycka till med möte, träningspass och kvartalen! Mycket denna helgen! :)



Ska se om jag kommer iväg bort till Frölunda idag för att köra ett spinningpass, regnar ju så mycket nu så inomhusträning låter lockande! :)



Ha det gott!

2008-09-06 @ 10:41:48
Postat av: Anna

Bra att du tillfrisknat så fort. Det är ju så jobbigt att vara förkyld när det är fullt på schemat. Kramkram!

2008-09-07 @ 13:16:12
Postat av: Anna

Just ja, Emma var på fotosession i lördags. Kolla gärna in resultatet på min kusins blogg:



http://petraisaksson.blogg.se/

2008-09-07 @ 13:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0