Illavarslande...

Har fått känningar i halsen! Högra sidan, och jag vill inte ha det till någon form av förkylning på gång eller sådant dumt! Nej, fy, aldrig, försvinn, vill inte!!

Det rasslade på med ärenden under förmiddagen när jag hade kurs (premiär för den kursen, och utan någon av mina handledare med!), som jag betade av före och efter lunch. Sedan totaldog det, så man kan tro att alla inköpare fått kaffe med sömnmedel under eftermiddagsfikat, eller gått hem för dagen. Hallå-å-å?

Fick förfrågan från Almedal om jag kunde köra combaten där idag. Klockan 17. Eh, tyvärr svårt när man stämplar ut för dagen den tiden och dessutom saknar grejor.
Till helgen är det kvartal, dvs vi instruktörer ska äntligen få se och köra nya passet! Vi har även öppet hus på anläggningen till helgen med bland annat gratis träning för alla där man kan prova på alla pass. Vi ska köra en halvtimme var, så då är det bara att ge gärnet!

Men halsen...NEJ! Schas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0