Här är rubriken.

Ja, jag vet, jättebra rubrik! 
Morgonens bild på min Johan och en väldigt pömsig Maja. Hon har sovit tätt intill mig under täcket hela natten. Kanske därför hon ser så konstig ut?


Efter jobbet igår fick jag shoppa underkläder på H&M och Team Sportia så jag kunde duscha efter passet på Frölunda...direkt efteråt skulle jag nämligen upp till Mölndal där Johan var och kollade på Sverige-Ungern matchen. (Visst var det Ungern? Öh) Passet gick jättebra tyckte jag, men phu vad slut i axlarna jag var!
Visst märktes det lite att min teamkompis var ny, men jag tyckte hon var duktig ändå!
Pizza och småprat med Monica medan Johan kollade på matchen. Sista minuterna kände jag tröttheten välla in, så det var direkt i säng så fort vi kom hem. Hade inga problem att somna om man säger så!


Skjutsade Johan till jobbet imorse. Han kände sig lite sliten (ser lite sliten ut också eller?) efter all cykling och fotbollen, plus att han ska spela innebandy ikväll. Att vi ätit rätt kasst också gör ju inte återhämtningen den bästa precis. Båda är vi småskumma i magen, så pizza var nog inte det bästa alternativet igår nej...



"Vilken väg ska jag ta? Skita i jobbet och dra söderut istället??"



















Volvo är så pass stort här ute i Torslanda, att de har små internbussar som cirkulerar hela tiden, bara att hoppa på! Jag tycker de är söta och himla bra! Tänk att vara chaufför till en av dom? Köra runt runt i Volvoområdet hela dagarna...
Killen på trottoaren kollade lite konstigt på mig när jag körde förbi. Vadå? Fotoblixten kom ju inte från mig och min kamera, nej det var bara en solreflex! Vad glor du på??

Har möte på morgonen och ärenden börjar trilla in nu.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe, kul att se bilder från din vardag. :o)

2008-09-11 @ 09:24:41
Postat av: Elin

Solreflex? Ser ju såååå soligt ut :)



Johan ser lite trött ut på andra bilden! Kanske ska vila sig lite och inte flänga runt på bussar, cyklar och pendeltåg ;)

2008-09-11 @ 09:42:52
Postat av: Linda till Anna

Det är löjligt roligt att plåta vad som helst och lägga in i bloggen! Kul att du också tycker det! :o)

2008-09-11 @ 12:55:13
Postat av: Linda till Elin

Hehe, solen kikade faktiskt fram liiiite!

Ja, visst ser han lite seg ut lillponken! :o)

2008-09-11 @ 12:56:52
Postat av: Johan till Elin

Tänk om man ändå bara kunna ligga hemma och klaga på att man inte har bil! :)

2008-09-11 @ 16:49:04
Postat av: Elin till Johan

Jag kan ligga hemma och klaga på att jag har bil!!! Men den kan/får jag ju inte använda ändå! :)

2008-09-11 @ 16:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0