Förlorade bilder...

...är tillbaka på jobbet och kan bedöma skadorna.
Som jag befarat, så hade jag rensat i min mapp där jag laddat ned alla bilder från kameran. Jag gjorde en smärre städning förra veckan. Skit.
Jag tappade ju gnistan där igår, så jag orkade inte kolla igenom ordentligt då, men det känns olikt mig att ta bort foton som jag lagt in från kameran. Får se om jag ids kolla det ikväll.
Vi ska försöka på att ta tag i våra studier ikväll, då vi inte har så många andra fria kvällar tillsammans under veckan.
Nu ska jag förbereda förmiddagens kurs... Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Bläh! Visst hatar man sig själv för att man "städat bort". Har jort en liknande fadäs. Datafiler är alltför lätta att radera. Ni kan inte ha någon slags "back-up" av era mappar typ en gång i veckan? Dvs innan du raderade dem? Hoppas hoppas, för bloggläsandet vore trist utan dina inlägg.



Kram!

2008-09-08 @ 12:37:00
Postat av: Linda

Tack, vad snällt! Ja, en backup vore ju inte så dumt...Suck! :o)

2008-09-08 @ 15:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0