07.46

Sådär lagom morgonpömsig är man tillbaka på sin arbetsplats igen.
Skjutsade Johan till jobbet, och på vägen dit förundrades jag ännu en gång över den för oss självklara samhällspulsen. Efter Anneberg öppnar sig landskapet, och vi passerades av ett pendeltåg. Det såg ju ut som en larv! :o) En larv som plöjer sig genom landskapet full med pendlare på väg till sina arbeten (eller kanske hem). Johan bara skakade på huvudet åt mig där jag satt bakom ratten med ett lyckligt flin. Larv? Suck!

Jag börjar gruva för nästa vecka. Träningsvärken är hemsk! Hur ska två releaser efter varandra gå till? Det är ju lite småsvårt att fuska Esquivan framför alla deltagare också! Ajojujoj!
Nej, nu måste jag på muggen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0