07.37

Godmorgon! Ja, jag vet. Fantasin till mina rubriker är uttömda.
Tillbaka igen efter en gårdag som i princip bara betsod av arbete och träning.
Releasen igår gick faktiskt bra. Himla gott att vara tre stycken att fördela låtarna på! Lite sinnesförvirring i styrkelåten bara, plus att jag sade en sak men gjorde en annan, men det är petitesser! :o)
Ikväll blir det fler låtar, då det bara är jag och Anna, men det lär förhoppningsvis gå bra. Deltagarna vet ju inte hur koreografin ska vara , så skulle vi börja göra grodhopp, skulle de haka på! :o) Huvudsaken man inte får sådant hjärnsläpp att man bara står där och glor och hoppas att deltagarna ska säga hur nästa kombination ser ut! Heh!

Det var många deltagare också! Kul! Hoppas det kan bibehållas, och de inte tappar intresset bara för att det är knepigt första gångerna tills man fått kläm på tekniken och kombinationerna.

Hade knepig dröm inatt där Johans pappa pressade mig för att jag skulle skaffa barn! Problemet var bara att han plockade fram tjejer som tänkbara alternativ för barnaavlande! Jag brukar ju alltid se mig själv som, tja, mig själv när jag drömmer, öh som typ XX-innehavare, så varför en tjej gällde blev jag aldrig klok på. Det finns ju onkligen vissa problem när det kommer till avlande i ett sådant fall! Drömmar kan vara lite konstiga... :o)



"Monstergris håller kvinna som gisslan" (Aftonbladet) - Ööh, vad som anses vara värt att blåsa upp på frontsidan slutar aldrig förvåna mig!







argalappen.se finns dock en del skojjiga saker!




Nu måste jag skita igen...

Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe, så Tomas vill ha fler barnbarn, men vill han inte att Johan ska vara med i bilden? :)



Jag hakar på allt som ni gör ikväll, så blir det grodhopp så blir det! :)



Hoppas magen funkar fint under dagen nu!!



2008-09-24 @ 08:17:28
Postat av: Linda till Elin

Ja, man kan ju undra! ;o)



Haha! Duktig deltagare - gör som instruktören! Och om jag skulle spy av nervositet, så har du kanske enklare att följa den handlingen än de övriga? ;o)



Tacktack!

2008-09-24 @ 08:50:41
Postat av: Anna

Drömmar är märkliga. Inte så konstigt kanske - vi är ju ena märkliga varelser. ;o)

2008-09-24 @ 10:44:20
URL: http://andasblogg.blogspot.com/
Postat av: Elin

hehe, jag hakar på! :)

2008-09-24 @ 11:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0