Vem vet?

Vad varje ny dag har att erbjuda? Klev upp lite tidigare för att hinna förbi tippen i Kikås. Johan skulle på möte inne i stan, så vi följdes åt och fick det snabbt gjort. Dassig bild i mörkret med blixten mot vindrutan, men det är goldies rumpa framför mig! :o)

Jag hämtar samtidigt min väst hos Johans föräldrar, som Monica hängt ut innan hon åkt. Min plånbok var där, vilket kan vara bra att ha. Sen körde vi åt var sitt håll på motorvägen, jag flöt genom morgontrafiken ut till Torslanda, svänger in i området och passerar en huvuddel vars entré ligger mot vägen jag passerar. På håll ser jag en gående på trottoaren. Men han ser lite konstig ut. Bär han något på huvudet...? Eller...? Jag säger bara: Kolla!

  

Jag bara måste stanna, hoppa ur bilen och fota! Ibland är det bra att ständigt bära med sig kameran! När han passerade frågade jag om det var ok att jag fotade. Han sade inte ett knyst, bugade sig bara och gick vidare, svängde in mot entrén.

Hahahaha! Vem hade kunnat tro det när jag klev upp ur sängen i morse?!
Hoppas ni fått en lika bra start på dagen!

Kommentarer
Postat av: Elin

haha vilken underbar start på dagen!! =)

2008-10-07 @ 08:38:01
Postat av: Mia

Underbart kul!

2008-10-19 @ 11:02:04
URL: http://mianova.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0