Snart är det slut!

Snart dags för combat! Ärendena har hålit sig på hanterbar nivå som jag kunnat behandla. Skönt!

Kan fortfarande inte riktigt släppa morgonens surrealistiska möte med "skärmmannen". Varför? Vem? Vad?
Helena hade sett någon annons i tidningen gällande något företag som hade lediga tjänster, med en bild på en karl med skärm istället för huvud. Var det i anknytning till den? Någon som kan räta ut mina frågetecken??

Jag menar, varför skulle någon annars komma på att dra på sig en skärm över huvudet och promenera in på Volvos område? Annat än att liva upp förbipasserande förstås, vilket i och för sig är ett fullgott skäl! :o)

Johan ringde strax efter han kommit hem:
"-Det e-k-a-r här hemma!"

Hehe, vi verkar ganska redo för en fotografering!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Eh, skumt förstår jag.

2008-10-07 @ 17:34:32
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anna

Hehe... Ni verkar absolut redo. :o)

2008-10-07 @ 20:52:53
URL: http://andasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0