Ovanligt sent...

...kommer så här mitt inlägg! Det gick ju inte att logga in imorse!

När jag lämnat kommit över Älvsborgsbron till Hisingen började det regna. Ju närmare Torslanda och Volvoområdet jag kom, desto värre blev det. Kunde inte undvika att se en form av symbolik i det hela.

Nu har det dock klarnat upp, och solen kikar faktiskt fram utanför mitt fönster. Jag väljer att tolka det som att hopp finns! :o)
Så mörkt är det i varje fall när man kommer till jobbet nu. Hösten är här. Jag drog ner rutan, sträckte mig över passagerarsidan och knäppte av mot huvudkontorets byggnad. Strax efteråt svängde jag in mot det nu så krisdrabbades kärna, för att fortsätta upp en bit bakom, till vårt eget lilla huskomplex.

Suttit i möte om fler utbildningar som behövs framigent.

Är stel i kroppen efter gårdagens pass, som faktiskt gick riktigt bra. Phuu! Bara tre platser lediga!
Ikväll är det Frölunda som gäller!

Just det. Mäklaren för huset i Olofstorp ringde igår och jag stammade och bad nästan om ursäkt för att vi kunde tänka oss ge 2,6 för det (utgångspriset var drygt 2,8). Jag och Johan hade på knappt allvar tänkt föreslå det priset, då vi såg det som oacceptabelt!
Hon skulle kolla med ägaren, och kort därefter ringde hon igen. Han skulle kolla med frugan (hehe) , men lät inte omöjlig! Dock ville de veta tillträdestiden som de ju vill ha så snart som möjligt. De har redan flyttat till sitt nya hus och vill så klart bli av med det gamla så snart som möjligt.
Hon skulle höra av sig igen under denna dag!

Nej, nu måste jag jobba!

Kommentarer
Postat av: Elin

ååå, spännande med huset! :) Håll oss uppdaterade!

2008-10-01 @ 11:19:29
Postat av: Anna

Men vad spännande!!! Stå på er med priset... Kraaam!

2008-10-01 @ 11:45:50
Postat av: Johan

Inte hört något mer från mäklaren???

2008-10-01 @ 14:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0