Halloweenrätt?

Skulle vara passande va? Johan hade fixat middag när jag kom hem från passet.
Klipp två-tre paket bacon och fräs. Låt det rinna av sig på papper.
Skala och skär ett gäng äpplen i småbitar.
Hacka en eller två lökar och fräs.
Släng i äppelbitarna och krydda rejält med curry. Fräs en stund.
Tag tre förpackningar GRÖN färsk tagliatelle. Koka. Häll av.
Ös i lök och äppelfräs i pastan, låt baconet göra dom sällskap.
Hysta i rejält med creme fraiche eller yogurt som det blev denna gång. Gegga runt rejält tills du uppnår till vänster illustrerade resultat.
Smaklig måltid!

Det ser lite slemmigt ut ja, men det var gott!

Passet gick bra, några nya som tyckte det var skitskoj, och att jag var grym som instruktör! Wee!

Nu säger Johan att House börjar, så ajöss!

Kommentarer
Postat av: Anna

Nja inte vet jag om jag skulle vilja äta det där... receptet lät gott men bilden... Hu! Det är som utomlands när de har bilder på maten vid ingången för att locka in sina kunder. Det ser sällan gott ut.

2008-10-15 @ 14:12:40
URL: http://andasblogg.blogspot.com
Postat av: Linda till Anna

Hehe, vadå? Grönt é öh, gott! :o)

2008-10-15 @ 14:34:12
Postat av: alexandra







haha hjälp ser lite småläskigt ut







2008-10-18 @ 22:25:49
URL: http://alexandradr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0