Avig, rät, avig, rät, avig, rät....

Jag minns inte vad jag drömde i natt, men det handlade säkert om maskor, sticknålar och grön-svarta färger! H-e-l-a kvällen igår stickade jag framför tv:n, tills ögonen gick i kors! Maja och Fia tyckte jag var världens tråkigaste sällskap, och Fia placerade ännu en pizza på mattan under natten.

Johan kom hem vid midnatt någon gång. Jag märkte det knappt.

I eftermiddag har jag en kurs, följt av möte med min chefs chef tror jag det var. Alla vi konsulter på IT ska mötas för bland annat info om nuläget, och 2009.

En pessimistisk sida av oss fruktar en massuppsägning.

En galhumoristisk sida av oss tror på en uppsägning á la Idol-uttagning: "Du, du och du tag ett kliv framåt. Ni som står främst, grattis ni får vara kvar!"

En optimistisk sida av oss tror det handlar om just nuläge och framtidsinfo eftersom vi ska få vara kvar.

En avvaktande sida av oss tror ingenting alls.

Direkt efter jobbet är det dags för vår "Skräck-combat"! Och kolla! Till och med alla reservplatserna är slut! Med det vanliga avtappet som brukar ske under dagen kommer det kanske ändå bli fullt! Och med tre instruktörer kommer det bli trångt! Men kul kommer det att bli! Jag har redan skitit två gånger idag, och mer är på väg! Lite nerver är väl kanske bra, men måste de visa sig på ett sådant besvärligt sätt?

Kommentarer
Postat av: Elin

Jäklars vad du stickar! Han kommer ha det varmt i vinter Johan! :)



Hur gick det på mötet?



Kul att passet blev fullt, hoppas att det var fullbokat även när ni körde igång! :)



Ha det gott!

2008-10-28 @ 20:33:06
Postat av: Linda till Elin

Hehe, och Johan som är så frusen... :oP



Mötet var lite intressant. Kolla inlägget jag strax ska skriva.

2008-10-28 @ 22:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0