07.44

Det var ljust när man åkte till jobbet idag, vilket känns lite mysko när man vant sig vid mörkret! Vintertiden är här!

Det är bara att konstatera att mitt ögonmått gällande bredden på ränderna inte är det bästa. Jag tror det skiljer upp till två centimeter mellan den smalaste och bredaste randen! Att den sedan ser skev ut är bara för att jag lagt den så... ...

Antal spyor inatt: 1 st av Fia. På hallmattan.

Idag blir jag ensam hemma hela kvällen! Johan åker direkt till Andreas i Helsingborg för att kolla på fotboll. För närvarande ser det ut att bli stickning och kanske lite Wii för mig.

Men nu är explorer riktigt trögt! Nätet? blogg.se? Hm... alla andra applikationer  och webbsidor flyter ju på fint? Nu har jag fått starta om explorer för tredje gången! Orkar inte bråka med den mera. Dags att börja jobba ändå.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Johan

Inte för det är lätt att hålla reda på, men det är hockey som gäller ikväll, fotboll är imorgon! Puss

2008-10-27 @ 09:06:41
Postat av: Linda till Johan

Jaja, det är inte så lätt att hålla reda på alla dina aktiviteter! :oP Puss på dig!

2008-10-27 @ 09:42:19
Postat av: Elin

Hehe reagerade också på sporten... men det är inte så lätt att hålla reda på vad de ska se, och när! :)

2008-10-27 @ 19:11:12
Postat av: Anna

När du spänner halsduken så kanske de sneda ränderna fixar sig... Jag vet inte riktigt hur det funkar men det kan vara så. :o)

2008-10-27 @ 20:56:16
URL: http://andasblogg.blogspot.com
Postat av: Linda

Spänna? Runt Johans hals menar du? :o)

Jag tröstar mig med att halsduken blir väldigt personlig med sina skeva ränder, och att någon knappast ser det är den är på! :o)

2008-10-28 @ 08:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0