07.28, gissa vad?

Okej, dagens utmaning. Vad är detta?? Jag kan avslöja att det är ett foto taget av mig. Men vad är det för något? Heh.

Fia ockuperade Johans sida av sängen igår, vilket på något mystiskt sätt medförde att vi bytte plats, så jag vaknade på hans sida imorse. Skumt att vakna på "fel sida". Knäppt hur man vänjer sig, men jag sov rätt bra ändå!


 
Johans frukost: En näve Kellogs All bran, en näve russin. En skvätt mjölk.






Min frukost: En guck jordgubbsfil, en prydlig hög Start naturell.






Gulingens frukost: En rejäl portion 98 oktanig kolväteblandning för dryga sexhundra spänn.



Smaklig måltid!

Efter jobbet idag blir det att snabbt knö sig in i stan för att möta upp Johan på Bodegas. Vi borde hinna typ en halvtimme där innan de stänger. Man får ta de tidslattar man har! Imorgon är det banken och på fredag besiktning.

Tjejen på bensinstationen verkar ny eller allmänt disträ. Det är andra gången hon betjänar mig.
H = hon
J = jag

J (räcker fram den banan jag också ska ha): -Och så har jag tankat på femman.
H (ser lite förvånat på bananen i min hand innan hon fattar och tar den för att lägga på vågen) -5,50 (eller nåt, för jag hör knappt vad människan säger)
J (bara ser på henne) - Jag har tankat på femman också!
H -Eh, ja just det!
H (viskande) -Vill du ha kvittot?

Det var liknande förra gången också, då jag köpte något utöver tankningen. Trots att man säger till, så missar hon det. Jag minns att jag redan då funderade på hur macken kunde anställa någon så disträ, osäker, undanglidande, långsam (baserat på förra besöket) och tyst person, till en tjänst där man träffar så många olika människor hela tiden och förväntas vara serviceinriktad, utåtriktad och tillmötesgående? Hur var hon på anställningsintervjun egentligen?


Kommentarer
Postat av: Stefan

Fotot är väl på vägen från Lindome till E6 i morse?

Eller är det Johans samlade tankar?? :o)

2008-10-15 @ 18:25:31
Postat av: Linda till Stefan

Hahaha! Det skulle man ju kunna säga!

2008-10-16 @ 08:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0