Wee!

Amors har gett mig denna utmärkelse, så jag blir alldeles jätteglad!

Reglerna är som följer:

1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.

2. Länka till den bloggen du fick den ifrån.

3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.

4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.


Jag måste erkänna att jag inte har hela sju bloggar som jag följer, av den enkla anledningen att jag inte funnit så många som jag fastnat för. Men de jag följer, anser jag också vara värda denna utmärkelse. Helt utan rangordning:

Vimmelmamman - En öppen och personlig blogg om sin vardag och kamp mot cancern.

Narvitvablirtre - Blivande föräldrar bloggar om sin vardag, men framför allt, känslor, tankar och förberedelser inför den dagen de två blir tre!

Andas blogg - Handarbetande småbarnsmamma om sin vardag och väg till tilltro på sig själv, och det fina hon skapar under tiden.

Achromatic - Naken, utlämnande och så välskriven. Uppdateras inte så ofta, men biter sig fast.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tackar tackar!

2008-11-30 @ 10:42:35
Postat av: Elin

Vi tackar så mycket! =)

2008-11-30 @ 11:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0