Snabbis

Mötte 139 på väg till jobbet. Och 140 på väg från PVH! Sedan ytterligare en 140 på parkeringen som jag nu står jämte. Hihi!

På väg till bilen efter kursen hörde jag "tut-tut" i skyn, och får se fem svanar i formation passera under den klarblå himlen. Fick stanna en sekund och bara avnjuta synen.

Rullandes i gulingen ser jag en annan typ av fågel. Ett inkommande plan som ska landa på Säve flygplats. Jag ska se vad det är för flyg och håller på att kollidera med en internbuss. Kan ni se scenariot?
"-Vad in i h-vete håller du på med!?" (Förbannad internbusschaufför)
"-Jag ville bara se på den stora blanka Ryanair-fågeln!" (Jag med ynklig röst)

Vilken tur att det inte blev så!

Fick förresten ringa den där säkerhetskvinnan för att komma in. Hade ju lika väl kunna slinka in med någon av de andra som passerade, men jag är samvetsgrann! Ibland.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe, "-Jag ville bara se på den stora blanka Ryanair-fågeln!" Hade vart skoj! :)



Nu laddar jag för dagens andra gympapass med ettorna! LIte sådär motiverad, men efter det får jag gå hem! :)

2008-11-21 @ 11:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0