Post combat...än en gång

Sitter: Intill Johans på hans andra dator. (Ids inte slå på min egen)
Har: Käkat middag. Välbehövligt!
Ska: Packa ner mig i sängen och se House
Johan: Spelar Runescape (vad annars?)


Phu! Combatpasset gick faktiskt kanonbra! Man glömmer allt vad hostningar heter när man kommer in i salen och ser alla deltagare som står och väntar! Rösten som jag trodde skulle ge sig efter två låtar, höll hela vägen. Jag brukar nästan alltid lyckas gå upp i falsett minst en gång under sista powerlåten, men icke sa nicke denna gång. Kanske tänkte jag lite mera på hur jag använde rösten denna gång, ni vet, använde magen ordentligt! Heh.
När jag kom hem hade Johan fixat den smaskiga laxpastan med mögelost och cashewnötter. Mums filibabba!

Jag hittade dessutom 136 på väg från jobbet, tjohoo! 
Helena och Christoffer är på 002! Hihi! Jag har lagt märke till 001 på parkeringen, så idag samåkte vi till PVH, och såg den. Sen missade Helena 002, så Christoffer vände så hon också fick den. Jepps, idag är bloggämnena verkligen megaintressanta! När jag ändå är så fint igång i detta meningslösa inlägg, så upptäckte jag en Fiaspya, läckert fördelad på nattugsbordet och sängramen.
Hon har alltså som vanligt bara lagt huvudet över bunkeskanten, hulkat och sedan somnat om. Och jag har för en gångs skull inte ens märkt det! Trots att det i princip var intill mitt öra. Antagligen var jag så utmattad mellan hostattackerna...öh.

Helena hittade förresten ett lite annorlunda mönster på jordgubbsmössa. Jag har ju köpt garn för att kunna göra en lite tjockare vinterjordgubbsmössa som en vuxen ska kunna ha (har ej bestämt vem ännu). Den modellen var lite annorlunda i det gröna upptill som såg lite spännande ut. Har inte riktigt bestämt mig ännu för om jag ska köra på det.
Apropå stickning, så är det nog dags att plocka fram den och krypa ned i sängen!

Gokväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att det gick bra på passet. Här ser vi just nu ett mindre bra musikprogram med In flamse nej jag menar flames. Inte riktigt min musik, men jag gillar svts program "Dom kallar oss artister"... Bara inte idag... :o)

2008-11-18 @ 21:16:12
URL: http://andasblogg.blogspot.com
Postat av: Marita

Va bra att du fixa passet trots hostan o rösten.



jag lyckas tyvärr aldrig komma iväg längre o träna-skulle behöva det men det är detta med tiden som inte riktigt räcker till just nu känns det som.



Försöker 0 träna lite hemma men kommer inte riktigt till skott med det heller-tror inte man får den riktiga inspirationen o ta i ordentligt när man står här själv....grupptrycket är så mycket bättre o man tar i mer i grupp iallafall jag....;).



Får väl ta mig i kragen o tvinga iväg mig själv helt enkelt.

2008-11-18 @ 21:45:54
URL: http://amors.blogg.se/
Postat av: Elin

Bra med passet, skönt att rösten höll och att orken fanns! Kan ju va lite svårt med de delarna om man är krasslig och ska träna!



Grattis till 136 =)

2008-11-18 @ 22:02:57
Postat av: Linda till Anna

Haha, det har jag aldrig sett! Det låter som ett program man måste vara lite på rätt humör för att gilla. Hoppas kvällen var bra ändå :o)

2008-11-19 @ 07:48:36
Postat av: Linda till Marita

Tack, ja det är rena magin att energin bara kan flöda till! :o)

Visst är det sketastråkigt att träna själv, och hemma dessutom där det finns SÅ mycket annat man hellre vill eller behöver göra. Det svåraste är ju att ta sig i kragen och pallra sig iväg. När man väl är där känns det jättebra, men det är ju just den där tröskeln som är så rackarns hög! :o)

2008-11-19 @ 07:50:55
Postat av: Linda till Elin

Tackar, tackar! :o) Visst hade det lika väl kunnat gå åt andra hållet gällande energi och röst, men inte denna gång! Det är hemskt de gånger energin bara försvunnit halvvägs in i passet, men antagligen märker man det själv mindre än deltagaren gör. Hoppas i varje fall! :o)

2008-11-19 @ 07:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0