Host host!

Så lät det där jag stod framför inköparna i morse. Har haft fullt upp hela dagen, så tiden har bara flugit fram!
Fick en förfrågan om vaktjobb i Kungälv i december som jag funderar på att ta.
Åsa från Home som sålde huset vi ska köpa, ringde och sade att säljarna ger tillträde en månad tidigare om vi var intresserade. Det vill vi gärna, men bara tillträde, och låta de ekonomiska avtalen träda i kraft när det är sagt i januari. Så var det dock inte, och då vi inte fått vårt sålt, har vi inte råd att ticka igång kostnaden på nya huset en månad i förväg.

Lite synd, då det varit toppen att ha tillgång till huset tidigare, men å andra sidan ser det ju ut som vi kommer att ha dubbla hus ändå i januari, så vi kan flytta i "lugn och ro" ändå.
Man förstår ju säljarna också, som legat med dubbla huskostnader i snart ett halvår! Menmen, tyvärr. Hade vi fått vårt sålt så hade det varit en annan sak, men som det ser ut nu ska vi vara glada om det blir sålt över huvudtaget! Undrar hur länge vi kommer att hamna med dubbla kostnader!?
Volvo IT hakar på varseltrenden med drygt 300 igår. Hade ett supportärende med en tjej som är en av dom som får gå. Skit är vad det är! Jag och mina två kollegor hör ju inte till Volvo IT, men vi sitter i samma hus som dom (hyr in oss, vilket löper ut i december då vi ska flytta till "våra" domäner).

Combatpasset är fullbokat och mer därtill även denna vecka, vilket är kul. Hoppas bara jag kommer att orka! Det är ju inte kul att köra och känna hur orken sviker. Det som dock med all säkerhet kommer att svika, är rösten! Efter morgonens genomgång var jag hes, och det var inte ens en timme!

Host!


Host!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0