Flitens lampa

Gammal bild, men ändå aktuell, då jag har en ny påse med "tjo-hoer" framför mig! Vi brukar fylla på förråden när vi tar en tur till PVH. Det är nästan lite pinsamt där man står vid godishyllan och gräver frenetiskt efter de svart-röda... de svart-gröna är inte riktigt lika goda! Senaste svängen rensade jag ganska rejält!

Hela vår databas lade ner av någon anledning, lagom till lunch. Så vad tror ni jag och Helena gjorde? Japp, vi drog till garnbutiken! Jag behöver ytterligare ett färgat nystan till ponchon, och samtidigt köpte jag nya färger till en ny! Jag blev grymt sugen på en "Frölunda"-poncho, typ i grönt och rött, men det blir det inte denna gång. Kanske nästa! :o)

Sedan fick man kasta i sig lunchen innan det blev vansinnigt mycket att göra!
Jag har inte hört från Johan angående om det blev någon visning eller inte. Antagligen inte, så jag kan nog åka direkt hem efter jobbet. Johan ska handla, så jag kan börja förbereda lite inför morgondagens middag. Tvättunnan är också helt översvämmad. Baxade in den i garderoben och dolde eländet med en handduk. Om eventuella spekulanter skulle kika in i garderoben kändes det onödigt att de skulle få mina skitiga trosor rätt i synen.

Slut på rasten, tillbaka till, öh, de andra fönstren på skärmen!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe, passande med datorhaveri så att ni kunde köpa lite garn! :) Hade vart lägligt här på jobbet också nu, och då hade jag gått hem! :) Men men, ska snart avsluta dagens arbete och bege mig hemåt ändå!

2008-11-06 @ 15:09:03
Postat av: Lidna till Elin

Inget datorhaveri som inte har något gott med sig! :o)

Ha en trevlig kväll! Det blev ingen visning för oss :o/ Menmen, inte mycket att göra åt.

2008-11-06 @ 15:12:13
Postat av: Marita

Ja dom där godisarna är inte dumma-supergoda:)



Hoppas du fått en bra helg//Marita

2008-11-08 @ 22:54:52
URL: http://amors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0