07.47

Det blev en lugn resterade söndag, med storhandling som enda större aktivitet. Jag kände mig eländig och rörde mig mest bara mellan datorn och sängen. I natt är jag förundrad över att jag inte väckt Johan var och varannan minut med mina hostningar! I min enfald inbillade jag mig att förkylningen kanske var på tillbakagång efter min lugna helg, men icke.

Minus fem grader visade termometern när man klev upp, så det var bara till att skrapa rutorna och hänga på sig vinterjackan. En klar vacker morgon dock, med den fina vyn över stan från Älvsborgsbron.

Om en halvtimme ska jag åka till PVH för kurs med hela två inköpare. Hihi, det är lite skillnad mot för skolan!
Imorgon ska jag dock köra en första kurs i hörsal för en hög inköpare, inför den större leverantörsflytten som är på gång innan jul. Det blir spännande.

Jag gruvar lite inför morgondagens combatpass. Det är inte kul att köra när man inte känner att man kan ge allt. Men tills dess kommer jag må mycket bättre! Positive thinking!

Ikväll ska vi på Frölundamatch i Skandinavium. Jag får pälsa på mig ordentligt.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Marita

Va fin du blidde i din jordgubbsmössa:))

Krya på dig nu o ha en trevlig kväll på skandinavium



//Marita

2008-11-17 @ 13:22:43
URL: http://amors.blogg.se/
Postat av: Linda till Marita

Hehe, tackar, tackar!

2008-11-17 @ 13:54:52
Postat av: Elin

Vad fin du är i både mössa och poncho!



// ELin

2008-11-17 @ 14:44:33
Postat av: Linda till Elin

Hehe, en röd poncho med grön krage kanske hade varit något?

Eller kanske röd poncho och grön mössa! :oD

2008-11-17 @ 15:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0