Hittade...

...bara detta när jag klickade runt som hastigast. Tänkte:  Varför inte?

Fem saker på min "to-do-lista" för morgondagen:
1. Masa mig upp ur sängen medan Johan liggar snufsande kvar!
2. Masa mig igenom en arbetsdag
3. Kanske hjälpa till med middagen?
4. Köra igång en tvättmaskin
5. Titta på Project Runway!


Fem dåliga egenskaper:

1. Kontrollfreak 
2. Dålig på att höra av mig till vänner och släkt
3. Har slappat till träningen
4. Dåligt närminne vid personliga diskussioner (kanske bra iofs?)
5. Kan vara allmänt förvirrad ibland. "Sade jag verkligen det där?"


Fem platser där jag bott:

1. Seoul (räknas det?)
2. Piteå
3. Umeå
4. Stenungsund
5. Lindome


Fem jobb som jag haft:

1. Packat munskydd
2. Ronderande nattväktare/värdetransportör
3. Jordbrukshjälpreda
4. Ordningsvakt
5. Ma/no-lärare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0