Äta upp...

... får man göra med vissa kommentarer. Jag har fnyst åt Johan som inte kunnat hålla sig vaken till sådana spännande saker på tv:n som "House" eller "Hells kitchen". Just det. Till andra avsnittet av "Hells" igår blev mina ögonlock såå tunga, så jag missade hela serveringen! Till vinnaravslöjandet vaknade jag till, för att nöjt konstetera att Christina vann. Sen somnade jag om.

Jag har packat träningsväskan utifall jag känner för Frölunda direkt efter jobbet, men har en känsla av att det bara blir för koreografiträningens skull jag åker dit, om jag nu gör det.
Igår var Elans julbord, som jag ju skippade, och ikväll har Sportlife julmingel. Som jag också skippar. Ytligt mingel med människor jag inte känner är ju bara jobbigt. Visst, jag har varit ensam i veckan, men det är ensam på Oo! Min Oo-mätare är i botten och i desperat behov av påfyllning. Tack och lov att han kommer hem ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0