07.54

Somnade framför Combat-DVD:n igår. Märkte inte ens när Johan kom och lade sig! Nu kan jag nästan uppvärmningslåten i varje fall! Får jag in en låt om dagen är det bra, men då det är tio låtar blir det lite väl tight! Måste-plugga-mera!
Vi tog oss i kragen och fixade en pastasallad  igår ändå, vilket var gött! Hjälps man åt går det ju så mycket fortare och lättare!
Johan har möte med...vad heter det nu...föreningen där vi bor? Samfälligheten? Öh. Ja, han har det i alla fall. Jag ska plugga! Imorgon lär jag ha ett smått förvirrat sista pass, då den nya koreografin snurrar i hjärnan. Onsdag plugg, Johan innebandy på torsdag och mera plugg för mig. Fredag ett vaktjobb i Kungälv, vilket nog medför att jag skippar innebandyn. Tänkte försöka köra passet ordentligt i sal till helgen, så jag måste ha fått in det tillräckligt då!

Regn och rusk på utsidan. Idag ska väldigt många här ute få sina besked om de få vara kvar eller inte.
Mina combat"problem" ter sig väldigt futtiga helt plötsligt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hjälp vad intensivt att lära sig så många låtar på så kort tid! Tycker du brukar ha mkt att göra när det är nytt pass, men detta lät som extremt kort tid!

2008-12-08 @ 10:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0