Usch och fy!

Påbörjat denna av Nicci French. Deras (Nicci Gerrard och Sean French) böcker har alltid varit läskiga, men denna tar priset! Jag är bara 64 sidor in i boken, och vet inte om jag vill fortsätta! En beskrivning av ett manipulativt, lögnaktigt äckel som nästlar sig in i en familj. Jag har läst många läskiga/otäcka böcker, men denna kryper verkligen in under skinnet och gräver runt, samtidigt som den utsöndrar sådan utstuderad ondska att jag fullkomligt dränks av vämjelse! Uschuschuschusch!
Det enda som kan få mig att fortsätta, är det faktum att det är en skönlitterär bok, och enligt mig därför borde ha ett tillfredställande slut á la sjukhuvudet får igen med råge.

Har faktiskt jobbat med presentationen inför råmaterialskursen som är på gång...snart.


Ont i ryggen....ynk!

Tyst med ditt gnäll!

Men...

Tyst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0