Träningsvärk!

Ujujuj, snacka om att kroppen soffat till sig under semestern! Med ett ynka combatpass i veckan och ett uppehåll på tre veckor kan minsta skalbagge räkna ut att kroppen är klen! Jag och Johan kände oss allt annat än pigga på träning igår, men nu hade vi sedan länge bestämt att vi skulle prova ett Box-pass, så det var bara att pallra sig iväg. När vi väl kom igång, kändes det rätt ok. Jobbigt, javisst, svinjobbigt till och med, men kul! Shit vad vi svettades!
Efteråt skakade vår armar, och jag kände missmodigt hur jag saknat Krav Maga träningen.

Ikväll är det Combat, så det lär kännas lagomt bra i kroppen till naprapatbesöket på onsdag :o)


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag får träningsvärk av att spela tv-spel. Det säger en hel del om mig just nu = otränad. Men man ska väl inte jämföra äpplen och päron. Hehe.

2008-08-13 @ 06:42:15
Postat av: Elin

hehe, det tar ett tag efter sommarn att komma tillbaka! :)Men du är nog snart tebax på banan!! Annars kan du hänga med på harmoni pass med yoga!! :) Lite flummigt var det, men skönt!!

2008-08-13 @ 07:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0