Expressens rubriker

Ett gäng av expressen.se:s startsidas rubriker klockan 10:11 denna dag, och det första jag tänker på... (ja, jag har inget att göra!)

"Jag ville att han skulle förlåta mig" (Arbogarättegången): Vem orkar bry sig längre??

"Lille Leo nära kvävas av kylskåpsmagnet": Och det angår mig för att....?

"Familjens yngste fick god idé: Vi gör snask!": Mums, mera att välja på! Varför kommer inte jag på något sådant? (Och har drivkraften, startkapitalet och disciplinen som ska till?)

"Minst tre döda i stormen inatt": Stackars människor, snacka om otur. Och tänk på deras familjer!

"Tårar på Skansen": Ser någon på det längre??

"Mobilsvaret kan vara avlyssnat": Coolt! Har jag så viktiga meddelanden? 

"Två avlidna i dödssmitta": Med en smittorisk av en på tre biljarder...epidemivarning!!

"Här är Sveriges bästa OS-bilaga": Enligt vem??

"Starta dagen med hetta": Mysiga morgonkeltips med sin partner? Nehej, chilichoklad? Låter ju jättegott....

"Chippen& Oksana - här är ert nya liv": Orka bry sig?

"Vem saknar 100 miljoner?": JAG!!!

"Georgina, 15, väger 210 kilo - hade inte råd med nyttig mat": Är det meningen jag ska tycka synd om henne eller?

"Kalldusch för Borås - räv slog ut värmeverk": Räven kan jag tycka synd om!

"Gissa kändistatueringen": Något jag alltid velat kunna...

Kommentarer
Postat av: Anna

Hm... Det var väl ungefär det jag kom fram till också när jag läste tidningen (men den andra). Det var en enda rubrik jag faktiskt klickade på för att läsa vidare: Kolsyra hemma = inte klimatsmart. Har ju faktiskt införskaffat en sån bubbelmaskin i sommar. Snacka om ointressant artikel. Bara blaj. Men jag ska prompt läsa tidningarna varje dag ändå minsann. Man kan ju missa en viktig nyhet. Eh.

2008-08-06 @ 10:59:15
Postat av: tiger

ibland ligger 'ö' alldeles för nära 'ä' på tangentbordet ;).

Och väldigt vad du kommit igång med bloggande på sistone.

2008-08-06 @ 14:37:42
URL: http://achromatic.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag tyckte också att denna verkade intressant:



"Kalldusch för Borås - röv slog ut värmeverk" Undra hur vad den röven gjorde.. :)

2008-08-06 @ 16:33:18
Postat av: Linda svarar

Hahahahaha! Oops!

2008-08-07 @ 08:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0