Första veckan...snart.

Har: Kommit hem från jobbet, ätit Johans goda Pytt i panna, fixat matlådor, diskat undan, vikt tvätt, startat tvättmaskinen och tömt kattlådan.

Sitter: I min bokhörna med Fia i knäet, halvvägs utfläkt över tangentbordet.

Ska: Tvätta och ta det lugnt

Hör: Extreme home makeover, fläktsystemet, tvättmaskinen,



Jag kan inte låta bli att tro att mina chefer faktiskt inser att de skött mitt ärende mindre bra och därför släppte mig när jag ville. Jag fick påsklov och en vecka och veckan därefter var min sista som lärare på Stenungskolan. Den blev intensiv, då allt skulle avslutas. Mina åttors utvecklingssamtal, överlämning till min efterträdare, muntliga nationella prov med niorna, matteprov och rättning för åttorna.
Fick fantastisk orkidée av en mentorselev på utvecklingssamtalet. Sista lektionen med åttorna fick jag blommor och ett par trosor alla skrivit på! :o)
Min mentorselevskille var sjuk denna dag, men kom innan konferensen för att säga hej då. Det tyckte jag var jättefint gjort!

I måndags var så första dagen på nya jobbet. Gick och kändes bra, stundvis korvstoppning så det snurrade i huvudet. Direkt efteråt var det dags att köra upp till Stenungsund för föräldramöte. Mycket uppskattning och beklaganden från föräldrarna, och jag hade så svårt att svara!

Nej, jag känner mig för slut i hjärnan för att orka skriva mera nu...det är mycket nytt att sätta sig in i, men jo, det känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0