Turbouppdatering!

House börjar om fem minuter, så du är det snabba puckar!

Klockan är: 20:55

Jag mår:  Gött! Endorfinerna smyger runt i systemet efter en joggingrunda i kvällsmörkret.

Ytterst: Morgonrocken och tofflorna från Bulgarien

Har: Skrivit elevomdömen.

Ska: Se på House som sagt, och sedan bibehålla horisontalläget in i drömmarnas rike!

Dagen har varit: Helt ok men fullt upp, det är knappt man hinner gå på muggen! Konferenstiden var konferensfri, så alla fick ägna sig åt det de behövde, nämligen skriva omdömen. Förutom jag. Jag satt med min nye mentorselev och planerade och pluggade fysik. Men mest blev det allmänt prat. Det var riktigt trevligt, då man fick lära känna honom lite mera och komma honom inpå livet. Han är riktigt go, och det är kul att få prata annat än skola med eleverna hela tiden.

__________________________________________________________________________


Imorse fick jag skrapa rutorna...

Kommentarer
Postat av: VirrpAnna

Skrapa rutorna, HAHAHA... har inte jag behövt ännu. Men nästa vecka åker dubbdäcken på. Kramkram.

2007-10-10 @ 20:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0